Τεστ διάγνωσης μαθησιακών τύπων μαθητών/τριών

Με στόχο να υποστηρίξουμε τους μαθητές/ριες στην προσπάθεια τους για αποτελεσματική μελέτη, αξιοποιούμε το τεστ “ARISTON” learning styles.

Γιατί το ARISTON Learning Styles;

Γιατί βοηθά αποτελεσματικά:

  • Τους εκπαιδευτικούς να μεταδίδουν αποτελεσματικότερα τη γνώση

  • Τους μαθητές

    • Να θυμούνται με μεγαλύτερη ευκολία
    • Να μειώνουν το χρόνο μελέτης
    • Να μην αφήνουν κενά στα μαθήματά τους
    • Να αγχώνονται λιγότερο
    • Να έχουν ισχυρότερη αυτοπεποίθηση

Τι είναι το ARISTON Τεστ διάγνωσης μαθησιακών τύπων Learning Styles

  • Το τεστ αυτό αποτελεί ένα έμπειρο σύστημα ανάλυσης και ποσοτικοποίησης των δυνατοτήτων των μαθητών σε σχέση με:

    • τα εγκεφαλικά ημισφαίρια
    • τους μαθησιακούς τύπους
    • μαθησιακές ικανότητες – δεξιότητες

Πως το πετυχαίνει;

  • Εγκεφαλικά ημισφαίρια

    Τα συμπεράσματα στα οποία καταλήγει το σύστημα σχετικά με τα εγκεφαλικά ημισφαίρια, θα βοηθήσουν το/τη μαθητή/τρια και τον εκπαιδευτικό του, προκειμένου να εντοπίσουν τις κλίσεις και τις τάσεις προς συγκεκριμένα εργασιακά περιβάλλοντα, να θέσουν στα πλαίσια του σχολικού-ακαδημαϊκού περιβάλλοντος, καθώς και να διαπιστώσουν τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να μεταδίδεται η γνώση στο παιδί, ώστε να μαθαίνει πιο γρήγορα, και πιο αποτελεσματικά.

  • Μαθησιακοί τύποι

    Στόχος του ΆΡΙΣΤΟΝ Learning Styles είναι να εξετάσει την κατανομή συγκεκριμένων μαθησιακών τύπων που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο το άτομο αφομοιώνει γνώσεις. Οι τύποι που εξετάζονται είναι:

    • Ακουστικός (αξιοποιεί ακουστικές πληροφορίες)
    • Οπτικός (αξιοποιεί οπτικές πληροφορίες)
    • Λεκτικός (αξιοποιεί λεκτικές πληροφορίες)
    • Κιναισθητικός (αξιοποιεί κιναισθητικές πληροφορίες)
    • Διαπροσωπικός (αξιοποιεί τις διαπροσωπικές σχέσεις και τη συναναστροφή)
    • Ενδοπροσωπικός (προτιμά να μελετά μόνος του και σκέφτεται ανεξάρτητα).
  • Μαθησιακές ικανότητες

    Εντοπίζει τα συγκεκριμένα πεδία σκέψης, όπου το υποκείμενο παρουσιάζει μαθησιακές δυσκολίες, προβλήματα στην αφομοίωση νέων πληροφοριών χωρίς προηγούμενη εμπειρία ή χωρίς τον ανάλογο συλλογισμό. Εφόσον αξιολογήσουμε την ικανότητα του ατόμου να κατανοεί και να αφομοιώνει γρήγορα νέες πληροφορίες, θα είμαστε σε θέση να προβλέψουμε κατά πόσο εκείνο ανταποκρίνεται ικανοποιητικά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το τεστ δεν προορίζεται για την εκτίμηση των ακαδημαϊκών επιδόσεων, ωστόσο, μπορεί να χρησιμοποιηθεί προκειμένου να παράσχει ενδείξεις για το διανοητικό δυναμικό ενός ατόμου.

Επικοινωνία